Pazīstamie mūziķi Raimonds Pauls un Renārs Kaupers visvairāk uzlabo Latvijas iedzīvotāju dzīves kvalitāti, liecina pētījums “Meaningful Brands” („Jēgpilni zīmoli”), kurā izvērtēta pazīstamu zīmolu un personību nozīme sabiedrības labklājības vairošanā.

Taujāti, cik lielā mērā konkrētā personība veicina jūsu dzīves kvalitātes uzlabošanos, 44% respondenti sacīja, ka tas ir Pauls, bet 47% aptaujāto minēja Kauperu.

30% respondentu dzīves kvalitāti uzlabo pavārs Mārtiņš Rītiņš, bet 21% pētījuma dalībnieku - aktrise Regīna Devīte, kas tēlo Zentu TV seriālā “Ugunsgrēks”.

18% Latvijas iedzīvotāju dzīvi uzlabo slavenais skeletonists Martins Dukurs, bet 16% - Dailes teātra aktieris Ģirts Ķesteris, savukārt 11% minēja politiķi un aktieri Artusu Kaimiņu kā cilvēku, kas uzlabo viņu dzīves kvalitāti.

Šie cilvēki ir starp Latvijas TOP zīmoliem, kuri aplūkoti pētījumā, kas šogad notika otro reizi, un dzīves kvalitāte ir viens no parametriem, pēc kura tapis zīmolu reitings.

Šogad pētījumā ir apskatīti 262 zīmoli, kurus vērtēja 2894 respondenti. Starp zīmoliem ir ne tikai uzņēmumi un produkti, bet arī politiķi, slavenības, augstākās izglītības mācību iestādes un kultūras pasākumi.

Zīmoli, kuri visvairāk ietekmē cilvēku dzīves kvalitāti un kuru pazušana no tirgus visvairāk uztrauktu mūsu valsts iedzīvotājus, tiks atklāti seminārā, kas ceturtdien, 7. maijā, norisināsies Rīgā, konferenču centrā „Citadele”, no plkst. 14.00 līdz 17.00.

Seminārā uzstāsies „IDEA Group” vadītājs Latvijā Ģirts Ozoliņš, „IDEA Group” stratēģijas direktors Mauri Sēts, „IDEA Havas Media” stratēģijas direktors Kaspars Ulsts, „IDEA Metrix” stratēģijas direktors Gatis Lubāns.

Pētījums vienlaikus notika kopumā 34 valstīs un tajā piedalījās 300 tūkstoši respondentu.

„Meaningful Brands” ir „IDEA Group” un tās pārstāvētās komunikāciju aģentūru grupas HAVAS zīmolu vērtējums, kas pēta un atklāj sakarības starp sabiedrības labklājību un zīmoliem gan biznesa, gan  cilvēciskā līmenī.

Plašāku informāciju, foto un video varat meklēt: www.meaningfulbrands.lv/

IDEA GROUP ir Baltijā lielākā komunikāciju grupa, kas apvieno 13 uzņēmumus Igaunijā, Latvijā un Lietuvā – pilna servisa reklāmas aģentūru IDEA (iepriekš Euro RSCG), mediju aģentūru IDEA HAVAS Media (iepriekš Media Planning Group), kā arī sabiedrisko attiecību – IDEA PR (iepriekš Euro RSCG PR), interneta mediju – IDEA METRIX (iepriekš Media Contacts) un IDEA LAB – interneta risinājumu aģentūru. Uzņēmums Baltijas valstīs pārstāv starptautisko komunikācijas aģentūru tīklu HAVAS.

HAVAS ir viena no pasaulē lielākajām komunikāciju grupām ar pārstāvniecībām vairāk nekā 100 pasaules valstīs. Tās galvenais birojs atrodas Parīzē.