Samanta Tīna savā dzimšanas dienā prezentē singlu un jaunu zīmolu
Foto 2 no 26
Piektdienas vakarā naktsklubā “Coyote Fly” stilīgā ballītē tika atzīmēta dziedātājas Samantas Tīnas dzimšanas diena. Svinību laikā norisinājās zīmola “Denim Dream” privātās kolekcijas debijas modes skate. Zīmola seja ir Samanta Tīna. Pasākuma viesiem tovakar pirmo reizi bija iespēja dzirdēt dziedātājas jauno singlu “Flirts”.
Kluba “Coyote Fly” apmeklētāji, Samantas Tīnas un “Denim Dream” viesi ar nepacietību gaidīja vakara aizraujošāko daļu. Pasākumu atklāja krāšņa “Denim Dream” modes skate, kurā zīmola tērpus demonstrēja Liene Skulme, Lelde Lietaviete, Katrīne Sauliete, Ieva Jahoviča un Sanda Immere. Skaistās modeles lieliski atspoguļoja kolekcijas sievišķību, eleganci un dzīvesprieku. Modes skati noslēdza Samanta Tīna ar savām bekvokālistēm, kuras visas bija tērpušās “Denim Dream” jaunās kolekcijas tērpos. Klubā sanākušie viesi kolekciju un pievilcīgās modeles sagaidīja ar sajūsmu un aplausiem.
Par redzēto kolekciju stāsta “Denim Dream” Latvijas filiāles vadītāja Lāsma Jugāne: “Esam ļoti lepni un priecīgi, ka pēc 20 gadiem modes biznesā esam izveidojuši paši savu oriģinālo kolekciju. Privātais zīmols bija sens uzņēmuma īpašnieku sapnis, un nu tas ir realizējies. Vērojot mūsu klientu izvēli, esam sapratuši, ka viņiem ļoti svarīga ir kvalitāte, komforts un jaunākās modes tendences. To visu iemieso jaunā “Denim Dream” kolekcija, kura turklāt ir arī ļoti sievišķīga un eleganta – tāpat kā mūsu sievietes.”
Zīmola seja Latvijā ir dziedātāja Samanta Tīna. “Ar Samantu sadarbojāmies jau pagājušajā gadā, kad viņa kļuva par veikala tīkla “Denim Dream” seju. Kad debitēja mūsu privātā kolekcija, nebija šaubu, ka tieši Samantai tā jāprezentē Latvijā. Esam ļoti priecīgi, ka mūsu mīļās dziedātājas dzimšanas dienas svinības ir krāšņs sākums arī “Denim Dream” zīmola ceļam Latvijas tirgū,” dalās Lāsma.
Savu dzimšanas dienu Samanta Tīna atzīmēja ar īpašu koncertu, kurā viņa muzicēja kopā ar grupu “Dagamba”. Koncerta kulminācija tika sasniegta brīdī, kad pirmo reizi plašākai publikai tikai prezentēts Samantas jaunais singls un videoklips.
Savās emocijās dalās Samanta: “Šis bija lielisks vakars. Es nevarētu iedomāties labāku veidu, kā nosvinēt savu dzimšanas dienu. Man ir milzīgs prieks, ka esmu izvēlēta par jaunā zīmola “Denim Dream” seju. Jūtu, ka varu to vizuāli paspilgtināt, un otrādi. Novērtēju, ka šis zīmols ir kļuvis par mana jaunā singla “Flirts” videoklipa sponsoru. Šī sadarbība man sagādā lielu gandarījumu.”
Pēc modes skates un Samantas Tīnas jaunā singla prezentācijas klubā “Coyote Fly” turpinājās jautra ballīte līdz pat rīta gaismai.
Veikalu tīkls “Denim Dream” radīts 1994. gadā Igaunijā, bet Latvijā ar pirmo veikalu ienācis 2004. gadā. Šobrīd veikalu tīklam “Denim Dream” Latvijā kopumā ir 16 veikalu, tostarp, “Guess”, “Guess by Marciano”, “Tommy Hlfiger”, “Motivi”, “Calvin Klein Jeans” un multizīmolu veikals “Denim Dream”. Savu privāto zīmolu sadarbībā ar dizaineri Svetlanu Puzorjovu “Denim Dream” izveidoja 2014. gadā. Pirmajā zīmola kolekcijā pieejamas kleitas, svārki, blūzes, bikses un šorti ierobežotā daudzumā. Zīmola “Denim Dream” kolekcija jau ir pieejama veikalos “Denim Dream”, kas atrodas visos lielākajos Rīgas tirdzniecības centros.